środa, 30 lipca 2014

Testowanie z Eveline! - maska do dłoni

                                                                             Cześć!

Dziś już niestety ostatnia recenzja kosmetyku z paczki od Eveline. Jest to parafinowa maska do dłoni. jej cena to około 2,50 za saszetkę.



Jest to produkt, do którego nie byłam specjalnie przekonana, więc jego testy zostawiłam na koniec. Myliłam się co do niego :) Maska ma gęstą konsystencję i bardzo łatwo się ją nakłada. Również przyjemnie pachnie. Jest jej w opakowaniu na tyle dużo, że wystarczy mi jeszcze na drugi raz. Moje dłonie po zabiegu są nawilżone, a skóra dużo gładsza. Produkt bardzo przypadł mi do gustu :)

Podsumowując:
     + ilość produktu,
     + łatwe nakładanie,
     + efekt nawilżenia,
     + fajny zapach,
     + gęsta konsystencja, którą łatwo się nakłada,

     - mały minusik za fajny, ale krótkotrwały efekt.

I to już mój ostatni produkt do testowania od Eveline, mam nadzieję jednak, że nie była to ostatnia paczka od firmy :) Po raz kolejny dostałam produkty, które po testach będę kupować ponownie. Eveline, dziękuję! :)

3 komentarze:

  1. Ooo w sumie na podróż to idealny do regeneracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam i u mnie też efekt byl raczej na krótko. Ale ich produkty tak czy inaczej bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować, moje dłonie wołają o pomoc ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za komentarz i zachęcam do dalszego odwiedzania mojej strony :)
Jesteście moim motorem do działania!