sobota, 30 listopada 2013

3. Kreuj ciąg dalszy - czteropak ;)

                                                                              Cześć!

Dzisiaj przyszła pora na kolejne zdobienie do projektu u Cherry Nails - Kreuj Ciąg Dalszy :) tym razem pomysł był od początku, ale trzeba było znaleźć czas na wykonanie :) tak oto powstał mój czteropak kolorowy łączony srebrnym 'X' ;)



PS - różowy na zdjęciach się zlewa trochę z pomarańczowym, jednak patrząc na nie w normalnym świetle wyraźnie widać różnicę między tymi kolorami.

17 komentarzy:

  1. Świetne! Super dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo tak! Idealnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona, że tak fajnie wpasował się w resztę :) Bo na początku się bałam, że jeden perłowy, a reszta zwykła, jednak okazało się to strzałem w 10 :)

      Usuń
  4. Świetne! Jaka precyzja w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ;) super dobrałaś kolory ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zlewają się tak bardzo ten róż z pomarańczem, świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka niesamowita precyzja........niestety ja nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czteropak to mi się z czymś innym kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super i jak równo! Ja ostatnio próbowałam zrobić takie trójkąty ale mi się porozlewało trochę, widocznie miałam kijową taśmę

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jakie śliczne czy kiedyś dodasz jak się pielęgnuje paznokcie żeby osiągną ć taki efekt i jak pomalować :)
    Jestem pod wielkim wrażeniem :D http://maja-and-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz do tego talent! Cudeńka :)

    www.zwyklastronazycia.blogspot.com Obserwowanie za obserwowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za komentarz i zachęcam do dalszego odwiedzania mojej strony :)
Jesteście moim motorem do działania!