wtorek, 12 listopada 2013

1. Kreuj ciąg dalszy - gorsety ;)

                                                                         Hej!

Teraz biorę udział w tylu akcjach, że nie mam czasu na własne zdobienia ;) Dzisiaj pierwsze wyzwanie, jakie postawiła nam Cherry nails w ramach projektu Kreuj ciąg dalszy! Przyznam szczerze, że długo nie miałam pomysłu na aranżację tej części paznokcia:

http://mycherrynails.blogspot.com/p/projekt-kreuj-ciag-dalszy.html

Ale pomysł przyszedł nagle, więc zrobiłam gorseciki! :)

 





 

Będę musiała popracować nad moją chwiejną kreską, ale pierwsze koty za płoty! :)

PS - biorę udział w rozdaniu u Mrimci, na które serdecznie zapraszam ;)

http://mrimcia.blogspot.com/2013/10/62-mae-co-nieco.html?showComment=1383240561187#c7212887022329755156



24 komentarze:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem :D ekstra, i jak kreatywnie, ps odpwoiedziałąm na Twój tag kochana, zaprszam do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu bardziej mi się z trampkami kojarzy ;)
    Ja jeszcze obmyślam co by tu zmalować na ten tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, ale nie zmienia faktu, że wyszło fajnie kolorystycznie i równo :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie mam pomysłu na ten tydzień, ale Twoje zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo też robiłam kiedyś trampki, ale takie kolorowe ;D

    Co do mojego zdobienia, to w wersji bardziej kolorowej też się pojawiło kiedyś: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/01/karnawa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwiejna? W ktorym miejscu?:p
    Wyszlo po prostu genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, nie wiem czy sama bym coś wymyśliła :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł to już połowa sukcesu...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Ci wyszło :D
    mi zawsze kreski krzywe wychodzą
    Zapraszam na rozdanie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widzę tu żadnej chwiejnej kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszło super!

    Cherry miała świetny pomysł z tą akcją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie! Trochę jak trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze pomysły zawsze przychodzą z nienacka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wzorek!
    2 płytki są z konada, a 2 pozostałe nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra to wygląda :D Też czasami lubię poeksperymentować ale na ogół na paznokciach noszę same odżywki :>
    --------------------------------------

    cuteewish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie ci to wyszło :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za komentarz i zachęcam do dalszego odwiedzania mojej strony :)
Jesteście moim motorem do działania!